torsdag 20 oktober 2011

Provdocka

Godmorgon.


Mina små provdockor har fått sig en makeover,för en tid sedan så målade jag foten svart som tidigare var brun,det var över ett år sedan jag bestämde mig för att måla om dom och äntligen har det blivit gjort.
Blev mycket nöjd med den mattsvarta färgen.



Jag har tyvärr ingen före bild som vanligt,glömmer bort det jämt,attans.....

Det är många som undrade var jag köpte tv bänken och den kommer från Ikea men finns bara i vitt och rött så jag har sprutlackerat den mattsvart,och kanske det kommer på några siffror också,har inte hunnit med det en,priset är 799:- helt överkomligt.

Han nu en toppen dag,jag ilar iväg till jobbet nu.

Ninni





6 kommentarer:

LillaFlisan sa...

tusen tack för din rara hälsning!
Du har det så otroligt fint hemma Ninni! jag bara njuter av bilderna!

En fin torsdag till dig
Kram

Flisan

Lavendel o Lantliv sa...

Va fina de blev! Ja, visst en del saker tar tid, jag har också målningsprojekt som har väntat länge.
Idéerna tar ju aldrig slut liksom.Tur är väl det!
Kram Vi syns snart, vi ringer innan vi kommer och hälsar på och tittar på valparna.

Fågel Blå sa...

Så snyggt Ninni!
Hoppas din dag är fin!
Kramar Kathrine

Hagbacken sa...

Å så fint det blev! Och tevebänken blev supersnygg den med :)

Kram Linda

Vi i Villa Ville kulla sa...

Riktigt stilfulla!!!Snyggt med svart..
Ha en bra kväll..

Kramkram Lotta

Tinas bo sa...

Hihi jag har en likadan och målade oxå foten svart i helgen!
Blev mycket snyggare med den svarta färgen! .)

Kram Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...