lördag 29 oktober 2011

Klänning

Hej på er.

Hemma nu efter en lång arbetsdag,min man bjöd på god mat när jag kom hem,älg snitzel,potatis och massor av goa grönsaker,så nu är jag mätt och belåten,har precis varit och gosat med valparna och sätt till att alla mår bra.
Nu till något helt annat,jag har köpt mig en ny klänning som jag är mer en nöjd med,vacker brun färg.

Underklänningen sitter fast i,vilket är himla bra.









En vacker sjal fick också följa med hem.

















Allt detta kommer från den fina butiken Madame Nyberg i valbo.
Nu blir det en skön stund framför tvn sen sängen,för det är jobb som väntar i morgon.
Kramar i massor och ha en fin lördagskväll,komihåg att ställa om klockan innan ni går och lägger er,bakåt!!!!
Ninni











4 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja den där klänningen är såå fin! Du passade verkligen jättebra i den, jättefin var du!!

Va mysigt att komma hem till god mat och mys efter en lång arbetsdag, sicken karl du har :-)

Kramis!

Hanna sa...

Jätte fin klänning och vilken underbar sjal.
Kram
Hanna

Puumuli sa...

Vilken fin klänning samt sjal du har hittat! Hoppas att du har en trevlig söndag trots arbetandet!

Kram
Sari från Puumuli

Fågel Blå sa...

Godmorgon Ninni!
Den klänningen gillade jag så mycket, och vad fint med underkjolen som redan finns där!
Ha en nfin söndag!
Kramar Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...