fredag 7 oktober 2011

Snören

Godmorgon mina vänner.
Först vill jag börja med att tacka för alla fina goa kommentarer jag får från er,tusen tack jag blir så himla glad.
Snören tycker jag är fint och man kan ha dom till så mycket,jag har i dagarna köpt den här fina glaskupan till mina snören,den kommer från Madame nyberg här i valbo.
Här ligger det i en fin låda jag har i köket,älskar snören,brukar alltid kika efter snören när jag handlar på olika butiker,sist köpte jag på Jula.
Ja idag är det fredag och jag är ledig idag och hela helgen,men det är bra det för vi väntar valpar vilken dag som helst,går i spänd väntan på att dom små pyrena ska komma till världen,ska bli så mysigt att få gosa och busa med dom små gobitarna.
Ha nu en fin dag och sköt om varandra.
Ninni




8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att få små söta valpar.Men det är ju ett himla jobb också.Fina bilder .Har missat dej ett tag fina sängkläder och mysiga tvålar.Ha nu en skön och mysig fredag rara du .Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Läckert med snören,,, och vilken fin glaskupa att stoppa dom i!
Åhhhh så spännande med valpar!
Ha en fin fin helg!
Kramar Kathrine

STENLYCKA sa...

Vad trevligt med tillökning, förstår att du är spänd.
Vilka vackra bilder på snören, du är en så duktig fotograf!
Lycka till med valparna!
Här kommer en stor helgkram från
Raina

Vardag och flärd sa...

Vilken fin snörkupa du skaffat! Det är bra om man har sina snören framme så de finns när man behöver dem.
Lycka till med valparna och ha en fin helg!
Kram Eva

Lisas torp sa...

Visst är det bra med alla snören och så fint du har gjort där i glaskupan och hyllan!
Så spännande med valpar!!!Hoppas på bilder sen då!
Lycka till med valparna hoppas att det blir i helgen när du är ledig och kan hålla koll.
Kram
Lisa

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Torpliv sa...

Håller med dig om att snören är jättefint, och väldigt bra pysselmaterial! Spännande med valpar =) Hoppas du får en fin helg! Kram Petra

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå.. jättemysigt m snören.. men va gulligt m valparna.. kramar sussie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...