lördag 22 oktober 2011

Mammelucker

Godmorgon.




Jag var nere i källaren och rensade bland alla gammla barnkläder och hittade dom här helt underbart fina mammeluckerna som min dotter hade när hon var liten,kommer så väl ihåg att hon hade dom till en midsommar.









Ja det var så där en 20 år sedan och min goa Emma ska bli mamma för 3 gången, vilken dag som helst och jag mormor för 3 gången,vi väntar med spänning på den lilla tjejen som ska heta Tindra.



Ha nu en underbart fin lördag!!



Massor med kramar.



Ninni.








5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina desa var,, ja tiden går fort!
Ha en fin Lördag!
Kramar Kathrine

Lavendel o Lantliv sa...

Helt underbara!
Ha en skön helg
Kram Eva-Lena

Hammarsbacken sa...

Har länge velat ha ett par mammelucker. Kanske skulle prova att sy ett par själv... om jag kan. Söta var de i alla fall. Vilket fint pyssel du har gjort till julmarknaden. Det har ju inte blivit av att vi har kommit och hälsat på valparna än. Passar det dig någon kväll i veckan, så kanske vi kan komma förbi en snabbis? Eller i morgon söndag kanske...?? Kram Sonja.

Vi i Villa Ville kulla sa...

Åååååå såna hade min dotter med dom måste jag leta reda på!!!!
Jättesöta!!!Ha en fortsatt mysig helg!!
Kramkram Lotta

Tinas bo sa...

Härliga mammelucker!!
Och vilket UNDERBART namn!! Tindra! man blir glad av namnet.. :)

Ha en skön söndag
Kramis Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...