onsdag 5 oktober 2011

Sängkläder i linne

Hej på er.

Har nu fått hem mina sängkläder i linne från H&M och är så nöjd med dom,här på bilden ser ni sängkappan.




Kuddar i massor.























Ja det var lite sovrumsbilder från mig,jag är vansinnigt trött på sängen och skulle vilja ha en ny eller jag skulle nog vilja ha ben på sängen och en gammal dörr i huvudändan,skulle bli himla snyggt,ja vi får se när det finns tid för det.


Ha nu en fin dag och kramar i massor!!!
Ninni.










6 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Åh va härliga de där sängkläderna verkar, åsså är de ju så himla fina!! Kanske borde kika in på H&M:s sida å klicka hem lite fint jag å :-) Hoppas du får en skön dag idag!!

Kramis!

Fågel Blå sa...

Hi,, Hi, jag sitter här och småler,, jag har beställt precis likadana påslakan och kuddar från HM,,
Hämtade paketet igår!!!
Mina sitter på tork ute jag har tvättat bort kemikalierna ur dom!
Så fint det blev i din säng!!!
Helt underbart!
Ha en fin Eftermiddag!
Kramar Kathrine

Marie Louise sa...

Måste vara härligt att få sova i linnesängkläder..ser så ljuvligt ut! Kram och ha det gott..Marie

G:a Affären sa...

Oj, har H&M så fina sängkläder!
Sängkappan väcker nödvändigt behov hos mig, kuddarna också för den delen!
Så gott du ska sova nu, även om du inte är helt nöjd med sängen.
Kram /Cia

Sallys hus sa...

Hej hej!

Ååå va fint!
Måste genast kika in där..;)
Ser rent o fräscht ut..;)
Kram Katarina

Anne-Lie sa...

Hallo gumman!!!!
Bra köp!!Är inne på mitt andra set,och de är superbra och skööööööna!Och sängkappan gillar jag jättemycket!
Kram på dig!
Anne-Lie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...