lördag 8 oktober 2011

Greta,Astrid och lill killen har sätt dagens ljus

Hej




I natt kom dom små sötnosarna till världen,först ut var Greta kl 05.00 sen kom Astrid och sist lill killen som ännu inte fått något namn,dom hade en vikt på ca 130 gr och den sista kom vi halv 7 tiden,pappa Nano som är en renrasig chihuahua med stamtavla är lite av en tv kändis,han förekommer i en lokal reklamfilm för husman hagberg som visas lokalt över vårt län,lite roligt tycker jag.har bara sovit ett par timmar i natt så jag ska nu gå och sussa en stund.


Här en kanel och kaffe tvål som doftar ljuvligt.





Provade den härliga tvålen i går och det kändes underbart,blev len och mjuk om händerna.

Nä nu blir det en stund på soffan.

Kramar i massor till er från mig.

Ninni









9 kommentarer:

Hanna sa...

Så söta.
Ha en fin lördag.
Kram
Hanna

G:a Affären sa...

Grattis matte till tre bedårande valpar!
Åhhh, så söööta med rosa skinnlappar till öron. Jag kommer ihåg hur speciellt hundvalpar luktar, skulle vilja ha dem alla tre. Hoppas matte får vila lite efter att ha varit i beredskap tidig morgon.
Dina tvålar är så fina, kaneldoft skulle passa bra till jul, säler du av dem?
Kram/Cia

Levindas Värld sa...

Åh har det ploppat ut några valpar, va mysigt!!! Har gått å funderat i veckan om det har hänt nåt och va roligt att höra att det gått bra :-)

Kramis!!

Lavendel o Lantliv sa...

Åh, vilka fina välskapta valpar. Förstår att både mamma och matte är stolta, kul med en kändispappa. Varför inte låta lillkillen heta "Husman"?
Ha en härlig lördagkväll!
Kram Eva-Lena

Elzie sa...

Gud så gosiga dom är dom små. Och underbara namn du har på dom, haha.
Var får man tag i den tvålen? Lät mycket inbjudande måste jag säga.
Hoppas du har en fin helg.
Kram Elzie

Levindas Värld sa...

Hej!

Jag kikar gärna förbi nån dag :-)

Är helt ledig på måndag och tisdag. Men på tisdag ska de leverera soffan nångång mellan 13-15 så måste hem å öppna när de kommer bara :-) På torsdag jobbar jag till 15.

Nån dag som du kan?

Kraaam!!!

Vardag och flärd sa...

Grattis till tillökningen!
Tvålen ser ljuvlig ut.
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ååh vilka sötnosar!:)
Stor Kram Annelie ♥

HOUSE of MANDY sa...

Ååååå vilka underbart söta valpar. Va mysigt!

Kram Amanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...