torsdag 6 oktober 2011

Tvålar tvålar och tvålar

Godmorgon.


Idag ska vi frossa i naturtvålar här på bloggen,dessa små rosor är en violtvål som doftar helt underbart gott.
Här en till violtvål med torkade violer på.



Aloevera tvål som en ros.







En pepparkakstvål med salt skrubb att hänga i duschen.







En fin vaniljtvål med äkta vanilj,nu ska tvålarna ligga och mogna i ett par månader,dom är gjorda av fina oljor och eteriska oljor,kommer att ha dom till försäljning på årets julmarknad.

Ha nu en fin torsdag alla fina goa.

Ninni.











8 kommentarer:

G:a Affären sa...

Menar du att du gjort tvålarna?
De är så fina och roligt med olika former, den med violerna är helt underbar! Synd att jag inte känner dofterna.
Kram /Cia

Fågel Blå sa...

MMMMM Jag känner doften ända hit!
Ha en fin Dag!
Kramar Kathrine

STENLYCKA sa...

Så trevligt inlägg! Jag kan för mitt inre känn hur de vackra tvålarna doftar.
Ha en bra dag, här vaknade jag till regn och det är riktigt mörk, skönt att det finn ljus att tända.
Kram Raina

Lavendel o Lantliv sa...

Himmel va bra de blev. Nu har jag varit på Aromainstitutet och där fanns det dofter må du tro!

Vardag och flärd sa...

Jag hoppas du lägger ut tvålar i din bloggbutik! Jag använder endast naturtvålar och vill ju gärna prova dina.
Kram Eva

Marie Louise sa...

Kan tänka mig den ljuva doften...ha det gott ..kram Marie

Tinis vita hem sa...

Vackra tvålar du lagat, doftar säkert ljuvligt :)
Ha en fin torsdag!
kram Tini

Hammarsbacken sa...

Tack för igår... Det är alltid lika trevligt att träffas. Hoppas lilla voffsingen har hämtat sig från mitt besök också... Underbara tvålar.
Ha det bra. Vi hörs. kram Sonja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...