fredag 4 mars 2011

Vacker krona

Godmorgon på er.
Fredag och jag är ledig,solen skiner,kan det blir bättre, nä jag tror inte det.
Idag ska jag måla några av våra köksluckor,men sen blir det inte något gjort fören på tisdag,för jag jobbar hela helgen och hela måndagen.
En vacker krona är mitt senaste köp.
Den kommer från Tant Elwira här i byn.

Här är en av våra hundar Emil som ligger och kikar på köksgolvet,go killen våran!!!Han är en långhårig chihuahua som är en aningen storväxt men vad gör vel det när man är världens goaste!!!
Ha nu en underbart fin dag och mys i massor denna fredag!!
Ninni.



17 kommentarer:

Lisas torp sa...

Ja, visst är det härligt när solen skiner! Synd att du måste jobba!
Åh, den kronan är verkligen underbar!
Ha en fin fredag!
Kram
Lisa

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Fredagar är väl ändå mysiga hela helgen framför sig härligt.
Vilken vacker krona

ha en fin helg
kram Tina

topdesign sa...

Tråkigt att behöva jobba när det är så underbart väder, men du får väl gå ut när det är rast!
Kronan var verkligen jättefin!

Ha en fin helg kram Lena

jessikan sa...

Väldigt fin krona, men Emil vann faktiskt, vilken gobit!!

// Jess

4U2 sa...

Skön fredag ser det ut att bli och ja, en fin krona har du hittat!

Anna sa...

Ooh superfin krona :) Och söta lilla Emil förstås...hihi! Ses snart!

mina finaste. sa...

Vad söt eran Emil är :)
Jag vill så gäran ha en vovve med, får se efter sommaren....

Ha en fin helg.
kram marie

Fågel Blå sa...

Åhh vad jAG Gillar din krona!!!!
Helt underbart vacker!!!!
Och så fin din voffsing är!!!!
Ha en fin Jobbarhelg!!!!
Kram kathrine

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej Ninni oj va fin krona du har såå fint hos dig..skulle du byta bloggadress? skriv den nya hos mig i såfall vill inte missa dig..kram sussie

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Ååh vad söt han är lilla Emil. En riktigt goding:)
Kronan är inte dum dem heller:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Puumuli sa...

Kronan är vacker! Vi har inte underbart väder.. Det kommer ner både snö, snöblandat regn och vatten men våren kommer närmare och närmare för var dag som går...

Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

Lantliv och Loppis sa...

Vacker krona =) Den där butiken Elvira verkar ha mycket fint...
Hoppas Du får en fin helg!
Kram Jennica

Margareta sa...

En underbar krona....och lille Emil han är så söt.
ha en bra jobbarhelg!!

Kram Margareta

Unknown sa...

verkligen vacker den där kronan!
trevligt veckoslut arbetet till trots =)
susanne

Unknown sa...

Kronan är snygg men Emil är snyggare ;) Riktig goding.
Hoppas du får en trevlig helg trots att du jobbar.
Kram Maria

Levindas Värld sa...

Åh tack själv för idag gumman :) Det betyder lika mycket för mig att få träffas å babbla...hihi! Har ju alltid så trevligt tillsammans med dig så timmarna bara svischar förbi :)

Stort tack för lyckönskningarna ;-) Är ju en bit på väg att få testa på en bit av drömmen iaf...hihi!

Ha det nu så jättebra på jobbet å hoppas vi ses snart igen!

EM sa...

Det var en vacker krona.
Vilken raring han är den lille Emil
Ha en bra helg
Kram elsamarianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...