söndag 13 mars 2011

Söndagsbilden

Godmorgon.
Idag är det söndag och det är dags för söndagsbilder för oss fabrikare,jag har valt att visa fina tallrikar som jag köpt,hör och häpna, på Rusta,och för en billig penning 19:- respektive 39:- och köpte man fyra så fick man en på köpet så man kan dra bort 25% från priset,ja det kan kanske inte bli billigare.
Jag är så nöjd med mina fina tallrikar,dom kommer vi att använda varenda dag .
Gå nu in på fabriken och inspireras av härliga söndagsbilder.
Jätte kram från mig till er!!!
Ninni.



6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilket fynd du gjorde! Ja, ibland kan man hitta fina saker där man minst anar! Jättefina tallrikar!
Ha en fin söndag!
Kram
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Rusta har jättemycket bra saker, det här var jättefina tallrikar. Helvita är så fint och duka med, där gjorde du ett kanonfynd.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Atelje Vävarfinken sa...

Det är kul när man kan fynda något som man kan ha användning av, ibland så köper man sånt som man lika gärna kan ha varit utan. Jättefina tallrikar.
Kramen från Mia

Rosor och Spetsar sa...

Rktiga fynd dina tallrikar.
Lampskärmen du hittat har en så läcker form - riktigt snyg
Ha en fin kväll
Kram
Annelie

Hammarsbacken sa...

Jättesöta tallrikar! Tänk att man kan hitta så fina saker på Rusta, och billiga. Jag behöver verkligen nya tallrikar. Ska nog ta och kika där.
Ha det bäst! Kram Sonja

hemma hos lilla mej sa...

Jättesöta tallrikar.Rustar har många gånger himla mycket fint.Ha det gott rara du .Varm kram Rita ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...