lördag 5 mars 2011

Lite köks glimtar

Godmorgon.
Här kommer lite glimtar från ett halvfärdigt kök,fyra av alla skåpluckorna är nu klarar och vi har valt via porslinsknoppar till skåpen.
Dom tre vita skålarna på den svarta brädan är höganäs skålar och dom har vår katt fått som mat och vatten skålar nu,ett fynd när jag rensade skåp.

Ett annat hörn i köket,skåpluckorna ovan för kyl och frys ska målas och nya knoppar ska dit.

Skafferit med det lilla gulliga hjärtat kring nyckelhålet.


Lite ljusmys på skafferi dörren,ja det var lite glimtar från vårt kök som ennu inte är färdigt.
Ha nu en skön lördag,själv är jag på jobbet hela dagen.
Många kramar från mig till er!!!!
Ninni.




14 kommentarer:

Puumuli sa...

God morgon på dig också! Resultatet av ommålningen är väldigt fräscht och snyggt.
Det ser mycket ljust ut i ditt kök.

Som kattmänniska gillar jag mycket dina kattskålar; lite lyx för katten ocskå!

Ha en trevlig lördag!

Kram
Sari från Puumuli

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!!!
Åh så fint du har fått i ditt kök!
Så duktiga ni har varit!!!!!
Hoppas du får en fin Dag!
Kram Kathrine

Levindas Värld sa...

Köket blev såå snyggt!!! Ha en bra dag på jobbet :)

Mitt hvite hus sa...

Så fine kjøkken glimt fra deg..

jammen har pusen fått fine skåler =))

klemmer 0)

LantlivsAnette sa...

Åhhhh äntligen får vi en glimt av ditt fina kök !! Såå fint det blir..
Kraaam Anette

jessikan sa...

Hääärligt kök!O vilken kattlyx, hoppas inte min hund läser detta, han har två plastburkar....
// Jess

Trefemtien sa...

For et vakkert kjøkken dere har! Gleder meg til å se mer:)

Unknown sa...

Så fint du har! :))
Kram Maria

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad skoj av att få se lite av ditt fina kök.Ha en bra dag på jobbet och en skön kväll vännen.Varm kram Rita ♥

Katta sa...

Vilket jättemysigt lantkök du har. Otroligt fin krona du köpt i förra inlägget, gillas skarpt. Ha en fin helg, kram Katta

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Hej Ninni!
Måste säga det igen....Vilket fiiiint kök du har!! Det är precis så jag vill ha det/snart ska ha det!! ;) Letar efter det ultimata, perfekta huset....men det dyker ju aldrig upp känns det som...
Har haft hus innan(hyr nu tillfälligt)...så snart...hoppas jag dyker DET DÄR huset upp!!!
:) Ha en fin helg, många kramar Therese

Unknown sa...

Oj oj oj så fint Ninni! Hur avis blir jag då?? Alldeles underbart.

Muggarna i Milou-serien kostar 125kr styck. Just nu slut men kan enkelt beställas in.
Hur många vill du ha? :))

kram kram
Malin

Vardag och flärd sa...

Så vackert ert kök blir! Ett riktigt lantkök!
Kram Eva

Camillas vita villa sa...

Hej!
Ni har fått det såå fint i köket. Blir lite avundsjuk.
Kram
Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...