söndag 20 mars 2011

Söndagsbilden

Godmorgon.
Härlig med söndag,en lite kortare arbetsdag för mig idag,börjar 10.30 idag.
Söndags bilden från mig är på min älskade mjölburk som kommer från min mormor,jag fick den en gång av henne när jag fyllde år,goa lilla mormor hon tänkte alltid på alla hon.
En fin emaljerad skopa har jag i den,den kommer från den fina butiken Madame Nyberg i valbo.Kika in i fabriken för mer fina söndagsbilder.
Ha nu en skön söndag mina
vänner.
Många kramar från mig till er.
Ninni


7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron vännen!Vad skönt att du börjar lite senare idag.Härlig mjölburk du visar.Bara så fin....Önskar dej en skön söndag rara du.Varm kram Rita ♥

Lisas torp sa...

Vilken fin mjölburk och så kul att ha den som ett minne!

Ha en fin söndag sen när jobbet är klart!
Kram
Lisa

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!!!!
Vilken fin burk och skopan så fin!!!!!!
Vill ha fniss!!!!!
Jag vill ha allt!!!!
Ha en fin söndag!
Kram Kathrine

Puumuli sa...

En härlig burk med säkert många fina minnen om mormor! ha en skön söndag!

Kram
Sari från Puumuli

jessikan sa...

Underbar burk! Jag har en liknande skopa, gammal som gatan e den och jag älskar den. Fast min tjänstgör i musliburken :)

// Jess

Unknown sa...

Fin burk! Extra kul när saker och ting har sin historia och minnen. Fin skopa där också! Ha det gott. Kram Lenita

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka härliga bilder det kan bli på lite vetemjöl:) Jättefin burk!
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...