söndag 6 mars 2011

Söndagsbilden

Godmorgon på er.
Först vill jag tacka alla som kikar in här på min blogg,så himla roligt,och tack alla som skriver så fina gulliga kommentarer fast jag har lite svårt att hinna med kommentarer själv,jag blir så himla glad för allt fint ni skriver och jag önskar jag hade några fler timmar per dygn så jag hann med allt som jag skulle vilja,men som sakt var så ett stort tack till er alla där ute,ni gör min dag!!!!!
Idag visar jag min favorit mugg som jag dricker både kaffe ,te och soppa i.
Så vackra fina detaljer på den.

Kolla in det lilla biet på insidan av muggen,ja det får bli min söndags bild den här veckan,kika in i fabriken och inspireras av fler söndags bilder.
Ha nu en fin söndag,själv ska jag till jobbet men det går bra det med trivs bra med min goa arbetskamrat Camilla,vi kompletterar varan så himla bra i vårt arbete,så det känns bra.
Kraaaaaaaaaaam!!!
Ninni



13 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Åh, vilken vacker kopp! Förstår att det är en njutning att dricka ur den. Biet var så sött!

Ha en skön söndag!

Kram Anna-Lena

Älskade pion sa...

Guuuuuud vilken snygg mugg,gillar.;)Vad roligt det är när man trivs så bra med arbetskamraterna,det betyder så mycket.ha en fin dag.Kram Ulrika

EM sa...

Den ser verkligen ut som"den perfekta koppen". Så underbar. Ha en bra fortsättning på helgen.
Kram elsamarianne

STENLYCKA sa...

Godmorgon Ninni!
Inte skall du ha dåligt samvete att du inte hälsar på hos oss bloggare, bara du gör nya inlägg från din vackra blogg ibland som jag kan njuta av så är jag nöjd. För jag älskar din blogg och ditt hem.
Jag är själv inte så flitig att skriva hos andra men tiden vill inte räcka till för mig heller.
Önskar dig en fin solskenssöndag, Tack för att du finns!
Kram Raina

Norregård sa...

Skulle gärna ha några såna muggar;o)

Kram Malin

Viola sa...

Det där var en violakopp, helt underbar, förstår att det är favoriten, ha en skön söndag, kram

topdesign sa...

Hej Ninni!
Det är en jättefin mugg som är din favorit! Jag har en mugg som är från Mika keramik med tulpan motiv av konstnären Susanne Arvidsson . Den muggen är inte så stor utan lagom för mig!!
Ha en fin kväll när du kommer hem!
Kram Lena

Lisas torp sa...

Vilken underbart sommarskön mugg! Så söta detaljer!

Önskar dej en riktigt skön söndag!
Kram
Lisa

Hanna sa...

jätte fin mugg.
Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

LissenTo sa...

Förstår att du gillar koppen, den är superduperfin.

Ha en fortsatt skön söndag. // Lissen

hemma hos lilla mej sa...

Vilken himla söt mugg.Bara så gullig.Skulle vilja ha många såna....Önskar dej en skön söndag rara du .Varm kram Rita ♥

Hammarsbacken sa...

Hej Ninni!
Det var jag som pratade med dig i kassan idag och berömde din blogg. Du verkar ha ett underbart hem. Jag har följt din blogg ganska länge nu. Verkligen inspirerande! Och vilken underbart söt mugg. Jag vill också ha... Kika gärna in till mig på Hammarsbacken. Jag bor i Allmänninge, Valbo. Vi är ju nästan grannar:) Ha en skön söndagkväll. Kram Sonja

Levindas Värld sa...

Mmm förstår att du gillar den där koppen, bara så himla fiiin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...