lördag 12 mars 2011

Ny lampskärm

Godmorgon på er.
Idag är det en härlig dag,solen skiner här och det känns underbart.
En ny lampskärm har jag köpt på en jätte fin och mysig butik som heter Naja Design och ligger i centrala Sandviken,en liten stad ca 2 mil från Gävle.
Lamp skärmen har en mörkgrå nästan svart färg,kul med lite nytt i köksfönstret nu när det är nymålat och fint,ska måla lite idag,har lite små fix kvar som ska målas plus lite köksluckor.
Ha nu en underbart fin dag,ska försöka hinna med att gå ut en stund i solen också.
Kraaaaaaaaaaam!!!!!
Ninni

11 kommentarer:

4U2 sa...

Härligt är det denna dag, solen och den blå himmel ... vackert!

Levindas Värld sa...

Det var verkligen en fin och lite annorlunda lampskärm!! Passade perfekt där på lampfoten i köksfönstert :) Skulle vilja ha en ny till min lampfot i köket jag med, tycker jag haft den jag har så länge nu...hihi!

Kramis!

EM sa...

Sol????
Snö!!!
Slask!!!
Vill också ha sån lampskärm...
kram elsamarianne

Lisas torp sa...

Jättefin lampskärm! Har sett dedär rynkade, tunna skärmarna - jättefina!
Passar ju perfekt i ditt fönster!

Det ska bli så spännande att se hur köket blir!
Ha en fin lördag!
Kram
Lisa

Hammarsbacken sa...

Hej Ninni!
Jätte fin lampskärm. Jag har aldrig hört talas om den butiken. Man är ju inte i Sandviken och shoppar så ofta. Får nog ta en tur dit någon dag. Ja, visst har vi härligt väder idag. Ska nog försöka hinna ut i solen lite. Ha en jätte bra Lördag. Kram Sonja

Anonym sa...

Skärmen är snygg,vill gärna ha en men undrar om inte glödlampan syns tydligt när den är tänd.Tyget verkar tunt och på bilden från Biskopsgården ser det ut som den lyser igenom.

Hälsningar Nettan

Fågel Blå sa...

Åhh denna skärmen var så fin!!!!!
Ha en fin Helg!!!!!
Kramis Kathrine

Mitt hvite hus sa...

Nydelig lampen din ble =))

Ønsker deg en fin helg =))

klemmer

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snygg lampskärm.Kanon snygg.Passar in i ditt snygga fönster.Idag har det varit en kanonfin dag.Underbart med solsken .Önskar dej en skön kväll rara du.Varm kram Rita ♥

Älskade pion sa...

Underbar lampskärm,skitsnygg.Ha en skön söndag.Kram Ulrika

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Men...vilken fin skärm Ninni! Du har så god smak :) Här har vi sol och flera plusgrader idag faktiskt...och här sitter jag, fy skäms på mig;) Ska snart gå ut....hihi.
Ha en fin dag
Kram Therese

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...