fredag 25 mars 2011

Tulpaner

Godmorgon.
Vaknade till en underbart fin dag,solen skiner än så länge,men det ser ut att kunna mulna på idag.
Ett helt fång med vita tulpaner har fått komma ner i en underbart snygg zinklåda med glasfönster i fram.


Den otäckt snygga zinklådan kommer från plantagen och kostade inte mer en 149:-


Jag älskar dessa snygga industriella lådorna,och man kan ha dom till så mycket,kakburk,vas,trådrullar.snören,pasta ja listan kan göras lång.
Ha nu en underbart fin dag och tack alla goa fina som skriver så fint här på bloggen och tack alla som kikar in här,ni är så goa så,jag blir så glad även om inte tiden räcker till att svara och kommentera så mycket som jag skulle vilja,tack än en gång.
Massor med kramar från mig till er!!!!!
Ninni




7 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Unknown sa...

tulpanerna passar alldeles otroligt bra i den där fina lådan!
ha de bra!
susanne

4U2 sa...

Rostar de inte, för de var fina som vas.

EM sa...

Tack nu vet jag var jag kan hitta den lådan. Den har jag letat länge efter. Vi har inte Plantagen i vår stad, men när vi åker till grann-staden så...
Jättefint med vita tulpaner, men jag tänkte ha till skorpor.
kram elsamarianne

Lantliv och Loppis sa...

Heelt underbar zinklåda!!
*måste ha*
Finns den i flera storlekar??
Får nog bli en tur till grannkommun snart =)
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Hammarsbacken sa...

Underbart med tulpaner. Jättefin zinklåda. En sån måste jag nog ha... Kram Sonja

hemma hos lilla mej sa...

Åååå bara så vackert med tulpaner.Bara så himla läcker zinklåda.Kanonfint.Ha det gott goa Ninni.Vår kramar Rita ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...