måndag 28 mars 2011

Körsbärsblommor

Godmorgon.

För några veckor sedan så tog jag in ett par kvistar från vårt körsbärsträd,och nu har dom fina blommorna slagit ut så fint. Visst är dom vackra dessa skönheter!
Ja idag är det dags att pallra sig iväg till jobbet igen,har bara slappat och tagit det lugnt i helgen,känner mig lite yr och konstig så jag tror jag fått lite högt blodtryck,det har jag haft förr så jag vet hur jag ska handskas med det,vila och bara vara är en bra medicin.
Ha nu en underbart fin måndag alla goa där ute.
Massor av kramar från mig!!
Ninni.

11 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Inte bra, lova att du tar det lugnt! Ljuvliga blommande kvistar du visar. Vi fick ny sjö igår kväll, så här är vitt igen, men så är det ju i mars..ombytligt. Ha en fin dag!
Kram Pia

Puumuli sa...

Så härliga grenarna är, som små konstverk! jag undrar om det där skulle funka med äppelgrenarna också?

Ha en fin början på veckan!

Kram
Sari från Puumuli

Älskade pion sa...

Ljuvligt var ordet.Usch,låter inget vidare.Jag lider av högt blodtryck,men jag medicinerar mot det.Men jag kom ihåg hur det var innan,yr i huvudet och mycket huvudvärk,inget vidare.Krya på dig.Kram Ulrika

Unknown sa...

verkligen en njutning då nån gren som man tar in spricker ut i i små gröna öron eller i nån vacker blomma!
sari, äppel funkkar lika bra! jag brukar ta in äppelkvistar då jag beskär äppelträdet, de slår ut så vackert i vas!
trevlig vecka!
susanne

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina kvistar!!!!
Underbart!
Du får ta hand om dej!
Kram Kathrine

Hammarsbacken sa...

Vackra bilder! Hoppas du känner dig bättre.
Kram Sonja

hemma hos lilla mej sa...

Underbart vackra kvistar.Önskar dej en skön dag rara du. Vår kramar Rita ♥

Rosor och Spetsar sa...

Kvistarna är ljuvliga och ger en försmak av vad vi har att vänta oss.
Men du, nu får du lova att ta det lugnt eller ta ett besök till farbror doktorn, högt blodtryck som ger yrsel är inget att leka med
Ta hand om dig och vila
Kramen
Annelie

Elsa och Helena sa...

Helt otroligt! Önskar jag också hade ett körsbärsträd:) Så fina.

KRAM Helena

MODERN COUNTRY sa...

Åååh så vakkert, det er så deilig at det er vår!! Nå bare venter jeg på å kunne slå opp dørene så vi kan spise frokost på verandaen. Det skal bli skjønt.

Aina

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!!

Härligt med körsbärsblommor!!! O så fina vårskor som du hittat - super snyggt med lilla spetsen baktill!!!!

Ha det bra!!

Kramar gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...