onsdag 23 mars 2011

Underklänning

Godmorgon.
Jag har köpt en ny underklänning med tillhörande tunika,en vacker brun potatisfärg har den och underbart fin spets nertill.


Här ser ni den fina spetsen sticka fram under tunikan.


Tunikan är så underbart skön.



Jag blev helt frälst i denna fina tunika med tillhörande underklänning,allt kommer från Diiza i valbo.
Ja det var allt från mig idag,ha nu en toppen dag,själv jobbar jag till 12oo idag,ska bli skönt!!!
Många kramar från mig till er!!
Ninni.





8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Morron vännen ♥Vilken himla söt tunika .Bara så fin .Älskar spets på kläder bara så underbart.Vad skönt att det blev en kort dag i dag.Mys och njut rara du .Önskar dej en fin dag.Vår kramar Rita ♥

Puumuli sa...

Helt underbar och i vacker färg också. Njut av den lediga eftermiddagen och hoppas att ni har soligt därborta!

Kram
Sari från Puumuli

Skogslyckan sa...

Otroligt fint och en härlig färg! Du kommer bli vårens drottning i den där!
Kram Pia

Älskade pion sa...

Åhhhh,vad underbar.Den var ju supersnygg.Ha en skön dag.kram Ulrika

Vit som snö sa...

Så vacker tunika! Och underklänningen blir pricken över i där. Du blir superfin i den helt säkert:)
Låter skönt med kortdag, jag åker snart o räknar med att jobba till minst 20 ikväll:(
Ha en fin dag!
Kram Cilla

Den där Victoria sa...

Ja den tunikan och underklänningen var verkligen fin, blir nog en sväng till Valbo för att spana in plaggen.

Vardag och flärd sa...

Ljuvligt, ljuvligt! Ha en fin ledig eftermiddag!
Kram Eva

Fågel Blå sa...

Åhh så ljuvliga plagg!!!!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...