torsdag 15 april 2010

Uthuset i stan

Hej
Igår var jag till uthuset i stan och kikade,hittade den här helt underbart fina gamla lådan,föll pladask för den,så den fick följa med hem.
Den är helt underbart fin,tänk va mycke man kan ha i den,blommor, ljus,kakor,smycken,fjärrkontroller till tven ja listan kan göras lång.


Den har jätte fina blommor på locket och en massa härlig rost så klart,mmm jag älskar sådana saker.
Ja idag har jag jobbat hela dagen,skönt att komma hem, känner mig lite hängig med huvudvärk och frossa,kanska håller jag på att bli sjuk,ja vi får se hoppas jag slipper det.
Kram på er o ha en fin kväll.
ninni.


8 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Gillar verkligen kontrasten!
:)

Fågel Blå sa...

Gokväll NInni!
Vilken underbart charmig ask du hittat!
Så läcker!
Hoppas du inte har sprungit på nån baselusk!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Vit som snö sa...

Jaa, den lådan var ursnygg! Den skulle jag också ha fallit för!
Hoppas du bara var trött o att inga baciller är på g.
Kram Cilla

Rosor och Spetsar sa...

Säger bara VILL HA om den fina asken, vilket fynd. Har kikat runt lite hos dig ,jag har ju varit borta några dagar o er hall blev jättefin du måste vara väldigt nöjd med den
Ha nu en skön fredag o hoppas du inte blir sjuk
Kramar
Annelie

LantlivsAnette sa...

Åhhh du, det var en riktigt fin låda, förstår att du köpte den !! Såå fint ni har i stugan, som du visade i förra inlägget..
Ha nu en toppen helg
Kraaam Anette

Mitt hvite hus sa...

Nydelig ekse du har funnet deg...

Ønsker deg en fin fin helg..

Klem Kerstin

mysiga heestrand sa...

Det är så mysigt med gamla askar som man kan ha till lite av varje. Den du hittat var jättefin.
Kram och pigga på dig
Marita i Heestrand

Solveig sa...

Hei, Ninni:o))) Så flott skrin du har fått deg! Jeg er også svak for det sarte mot det røffe/grove:o) Veldig flott med perler og blonder til:o)
Håper du ikke er blitt syk - kjedelig å tilbringe helgen på det viset. God bedring og en flott helg til deg.
Klem fra Solveig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...