söndag 4 april 2010

Släkt foto

Godmorgon.
Jag har fått det gamla brudfotot på min farmor och farfar av min mamma o pappa,jag blir så glad när jag får sånt,detta är dessutom original fotot sen dom gifte sig och det enda,det finns alltså inga kopior på detta,så det är en ära att få förvalta detta vackra gamla bröllops foto på farmor och farfar.
Jag kommer att sätta upp alla fina foton i hallen när det är klart där.
Idag är det ännu en jobbardag,så ha nu en underbart fin dag alla!!!
Kraaaaaaaaaaaaaam!!!
ninni.

6 kommentarer:

Hanna sa...

Fint foto.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Tittar ioch önskar forsatt trevlig påsk,vad fint fotografi du visar.

Levindas Värld sa...

Hej Ninni!

Vilket fint foto, förstår att du är glad som fått detta släktfoto att vårda ömt :)

Jasså du ska också jobba idag, jag med. Men sen får jag njuta av en ledig dag imån, skönt!

kram-kram

Amelie sa...

Åh vad det är vackert med gamla kort, och det är ännu roligare då man känner personerna på bilderna! Jättefina bilder som vanligt! Du är så duktig! Fortsatt glad påsk till dig! KRAM

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Ninni!

Ville bara kika in och säga att paketet är skickat :)

Kraaaaam Viveka

Fågel Blå sa...

Godkväll Ninni!
tack för titten hos mej!
Ljuvligt med gamla fotografier!
Kommer att bli så fint!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...