fredag 23 april 2010

Vacker kudde

Godmorgon.
Denna vackra kudde fick följa med hem från den fina gårdsbutiken Tant Elwira,kudden kommer från Olsen o Jensen och har varit en favorit länge.


Denna urvackra klocka fick också följa med hem från Tant Elwira.


Visst är den vacker både på fram och baksida.



Här en stämnings bild med dom vackra flaskorna som jag köpte för en tid sedan,som nu får agera ljusstakar
Idag är jag ledig och ska förs åka ner till city en sväng sen kommer mina gulliga barnbarn charlie och Nova hit och ska var här några timmar och mysa medans mamma och pappa jobbar,ska bli underbart att få mysa med dom ett tag.
Kram på er och ha en underbart fin dag!!!!
ninni.





11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhhh Ninni!
Vilken vacker kudde, förstår om du är mer än nöjd med denna!
och uret var helt fantastiskt vackert....
Åh vilka vackra bilder du visar...... jag smälter.... fniss, fniss.
Hoppas du får en underbar Helg!
Och att du får det mysigt med dina barn barn!
Kram Kathrine

Ewa sa...

Oh, jag blev såå förälskad i klockan, såå fin! Ja kudden va inte fel heller...får nog bli en tur mot Valbo nån dag.
Ha en mysig dag
Kram
Ewa

Tigris Predikantan sa...

De där klockorna har jag alltid gillat!
:)

S o F sa...

Vilka superfina saker Ninni!

De där kuddarna är så otroligt vackra, tycker jag...och klockan... :)

Hoppas du får en skön helg!

Unknown sa...

Verkligen fina inköp du har gjort! Låter som att du kommer få en mysig dag i dag, härligt! Ha också en trevlig helg! Kram Lenita

Vit som snö sa...

Så vackra inköp! Kudden är riktigt maffigt fin och klockan otroligt söt!
Önskar dej en fin helg! Kram Cilla

Rosor och Spetsar sa...

Kudden är så snygg tycker jag, förstår att den fick följa med hem.
Jag hade en sån klocka när jag var yngre men kan inte hitta den, tycker de är så fina, både att använda o att ha som dekoration.
Ha nu en fin dag med din kära
Sköt om dig
Kram
Annelie

Stina sa...

Så vackert du har det där i hörnet.:-)
Kram Stina

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hej Ninni!
Åhh..förstå att du inte kunde åka hem själv, utan dessa ljuvliga grejer ;) Så fina!
Önskar dig en mysig helg!
Kramar Camilla

Anne-Lie sa...

Hej vännen!!!
Klart lag gillar kudden,har ju den också,samt även den inköpt på Tant Elwira!!!Hoppas att allt är väl med dig,då det var längesedan jag såg dig!!!Kom förbi så bjuder jag på en sladderfika!!!!
Kramisar/Anne-Lie

Margareta sa...

Fin kudde och klocka. Jag tänker på svunna tider när jag dessa bilder.Såå hemtrevligt med ljusen i flaskorna och det andra där intill. Stämningsfullt!
Ha en fin helg!
Kram Margareta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...