torsdag 8 april 2010

Rosor

Hej alla goa där ute.
Har nyss kommit hem från jobbet nu,så himla skönt,dessa underbart fina rosor köpte jag faktiskt på jobbet igår,älskar den här färgen på rosor.
Oj vilken suddig bild men nu har dörrarna börjat få lite vit färg på sig,trappen kommer att bli vit den med så småning om,ska bara fjäska lite för mannen först fniss.......

Ja som sakt var ha det nu så skönt alla goa bloggvänner och jag vill passa på att be om ursäkt för att jag har varit dålig på att kommentera hos er,men det har varit mycke jobba och målande den sista tiden.
Kraaaaaaaaam!!!!

ninni.


6 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken underbar hall du har! Kan verligen se den vita trappen framför mig *blink*. Jag har själv svartvitrutiga golv i hall, kök och badrum och man ledsnar aldrig! Det klassiska håller längst!
Kram/ Anna

S o F sa...

Instämmer - den där färgen på rosor är helt bedårande! :)

Ha det gott!

Margareta sa...

Dom rosorna är underbara!
Hallen blir ju hur fin som helst. När trappan sen blir målad också så bara svävar du upp där.Jag kan se framför mig hur snyggt det blir.
Trevlig helg!
Kram Margareta

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint det blev i hallen älskar ditt golv.kika in det är tävling.
Kram Theres

Fågel Blå sa...

Underbara rosor älskar denna färgen.....
Åhhhh så fint det blev i hallen din...... förstår om du är nöjd med resultatet,
Önskar dej en fin Helg!
Kram Kathrine

LantlivsAnette sa...

Ojj..ojj så fint det blir, vilken underbart fin och ljus hall..dörrarna blir sååå fina, nu är det bara trappstegen kvar..;)
Ha en toppen dag
Kraaam Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...