söndag 11 april 2010

Blommor i massor

Hej
Vilket underbart väder vi har haft idag,har suttit ute och fikat flera gånger,hundarna har varit ute nästan hela dagen och myst i solen och varit på en långpromenad så klart.
Här ser ni ett helt gäng med blommor på bordet som ännu inte kommit ner i jorden och krukor.
Den här fina köpte jag i fredags och har ni sett vilka underbart fina blommor det är på den,vårviva tror jag den heter.

Några mini penséer har jag planterat i denna fina som jag fått av Anna-lena med den fina butiken Madame Nyberg,den hade gått sönder,men nu är den ihoplimmad och fin och står ute på verandan.
Ha nu en fin kväll.

ninni.


9 kommentarer:

Hanna sa...

Åh så mycket fint.
Tack för titten och ha en bra vecka.
kram
Hanna

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert Ninni...Nydelige bilder..
her har vi også vært ute i hagen i dag..

klem Kerstin

S o F sa...

Oj, vilken supersöt liten viva - nån sådan har jag aldrig sett förut.

Önskar dig en fin avslutning på helgen och en bra vecka!

Margareta sa...

Vilken fin vårviva.Färgen är ju helt underbar. Änglakrukan också jättefin med sina små penseer.Oh,vad roligt det är med blommor.
Ha det så bra!
kram Margareta

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja vilken lovely dag vi haft!

Roligt att du gillade skyltarna :) Två har jag bara lutat mot väggen och en tog jag bara skruvdragaren och gjorde hål med :O Snabbt skall allting gå när det gäller mig...haha.
Har ev fler grejer på gång. så håll utkik framöver.

Kram Viveka

Norregård sa...

Hej!!!
Jag hade missat din hall, så fin!!!
Ljuvliga blommor har du köpt oxå;o)

Kram Kram Malin

Katta sa...

Härliga färger du satt ihop på blombordet och den änglakrukan är jättevacker.Riktigt fina almanackor i förra inlägget med, ha en bra vecka kram Katta

fyra vindar sa...

va skoj att du hitta till mig..=)

o vilket härligt blomsterkalasbord..man blir så glad!!

ha en go ny vecka
kramen miss sophie

Anonym sa...

Snart mitt i natten och kudden väntar!

Vårvivorna är helt underbara och den blå färgen så vacker. Änglakrukan är helt ljuvlig med sina små penséer.

Långpromenad har jag också varit på och såg bl a två citronfjärilar, "prinsessor vår" som jag kallar dem för.

Härliga almanackor du kommit över!

Ha en fin start på nya veckan!

Nattiskramar från Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...