onsdag 8 juni 2011

Syrener och klänning

Hej

Tänk att våra vackra syrener snart har blommat ut här,det är bara att passa på att njuta dom här sista dagarna.
Min man skulle slänga den här verktygslådan,aldrig i livet sa jag,men vad ska du med det där skiten till sa han,jag ska ha blommer i den,han bara skakade på huvudet,vilket jag nånstans kan förstå.
Men det är himla snyggt med det oväntade som här.



Jag lovade för ett tag sedan att visa en ny klänning och här kommer den,en härlig sommar klänning i svart.





Det är hellång och en massa fina spetsar på,är himla nöjd med den.
Den kommer från den fina gårdsbutiken Tant Elwira här i byn.
Kramar och ha en fin dag nu,själv ska jag åka och köpa lite fina blommor och plantera och dona.
Ninni.








6 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint! Härlig idé med verktygslådan! Ha det gott. Kram Lenita

Älskade pion sa...

Snyggt det där med syrenerna i verktygslådan,fiffigt.;)Kram Ulrika

rosenälvorna sa...

Hej, känner igen din makes reaktion, så reagerar min också ;)Fin klänning, hoppas du får mycket kul i den! Christina

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad underbart med syrener.bara så fint och doftar underbart.WOW vilken snygg klänning.Den gillade jag.Önskar dej en skön dag rara du.Kraaam Rita ♥

Lisas torp sa...

Ja, syrénerna har blommat ut här, bara några vita, dubbla kvar! Men nu är det doftpionernas tid - de slog ut idag!!!

Vilken jättefin klänning!! Så fin du blir!
Ha en härlig dag!
Kram
Lisa

Lavendel o Lantliv sa...

Bra ide med verktygslådan. Jag ska gå ut och kolla i uthuset tror jag.
Kram
Eva-LEna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...