torsdag 16 juni 2011

Stugan

Hej


Nu är det nära till semestern,jobbar bara idag sen har jag 4 veckors ledighet,ska bli himla mysigt.


Visar idag en bild från vår stuga,jag står på bryggan som går ut i vattnet och tar bilden.


Vi har valt att bygga hela verandan i tryckt virke som sen ska få gråna med tiden,allt för att det ska vara så lättskött som möjligt.




Lite färska kryddor och annat ska planteras på sidorna,ett par lavendel har jag redan planterat till vänster om trappen.




Ja nä nu ska jag ila iväg till jobbet.




Ha en underbart fin dag!!




Ninni.


8 kommentarer:

Fru Ekeby sa...

Vilken fin stuga ni har! Och ni har byggt verandan oxå förstås?
Vilket härlig stuga att åka till på ledigheter och semester! Kram.

Lisas torp sa...

Det ser härligt ut och något att längta till! Sköna lata dagar där....!
Vilken fantastiskt fin veranda!
Verkligen smart att också planera för ledighet och inte en massa jobb!
Kram
Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Åååååvad fin stuga du har.Vad skoj att få se den på bild.Vad skönt med lite semester.Ha en skön torsdag rara du-Kraaam Rita ♥

Fågel Blå sa...

Skönt med semster!!!!
Jag går på min om 5 dagar!!!!
Vad duktiga ni är som har gjort så fint i stugan!!!
Vilket jobb!
Åhh så roligt för dej!
ha en fin Dag!

Kramar Kathrine
Fågel Blå

Levindas Värld sa...

Åh vilket paradis ni har skapat Ninni!! Bara så himla fint å mysigt! Va härligt med sån stor terass, både under tak å under bar himmel :-) Vackert!!!

Härligt med semester! Jag ska jobba 5 veckor till ja innan min semester tar vid, men det går det å :-)

Kramis!

Levindas Värld sa...

Hej vännen!

Jag kommer mer än gärna ut till stugan din och fikar och gottar mig i solen med dig nån dag :-) Det får vi absolut ta och boka in nån dag framöver :-)

Men jag hittar inte ut dit själv så måste väl få åka med dig nån dag eller så?

Kramen!

Ewa sa...

Vill bara önska dej en härlig semester!! O förstår om du njuter av tiden i stugan..!
Kram
Ewa

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ser jätte mysigt ut!!!
Och sjöutsikt dessutom gud va jag blir avundsjuk på dej!!!
Ha en skön semester nu då och jag hoppas vädret blir fint!!!!
Kram
Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...