söndag 5 juni 2011

Matsalen

Hej på er.



Visar idag lite bilder från matsalen,det fina franska brudlakanett har jag som duk på matsals bordet,vilken underbart fin kvalité och färg.
Så himla vackert!!!




En vacker syrenkvist står i ett glas på bordet.















Ja det är härligt med gamla saker,det finns liksom en själ i det,det är mycket speciellt tycker jag.






Ha nu en underbart fin söndag,för det ska jag ha,min man kommer hem idag och det blir himla skönt!!!


Kramar till er alla!!!


Ninni.












8 kommentarer:

4U2 sa...

Gamla lakan var så fina och i så bra kvalité, bra tips! :)

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Så himla vackert!

Ljuvliga bilder :)

Ha en mysig söndag, Ninni.
Skönt att maken kommer hem :)

Kram från Australien♥

Fågel Blå sa...

Åhhh så fint du har det, och vilket lakan!!!!
Det får du vara rädd om,
Hoppas du får en underbar Söndag!
Kramar Kathrine

Lisas torp sa...

Vilken vacker matsal du har och så många fina saker! Tänk, att ha ett franskt brudlakan som duk!!! Vackert!!!
Önskar dej en fortsatt fin söndag!
Kram
Lisa

Mitt hvite hus sa...

Så koselig matsal...og de gamle lakene er kjempefine som duk

Ønsker deg en fin uke

klemmer

Rosor och Spetsar sa...

Underbart lakan och så snyggt du har det i din matsal
Kram
Annelie

STENLYCKA sa...

Vilken underbar matsal, vilken underbar duk och alla vackra saker du har på bordet. Jag njuter att se dina bilder.
Vad skönt och roligt för dig att din man kommer hem idag.
Önskar er en fin nationaldag!
Kram Raina

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar matsal du har.Med bara så mycket fint i.Ha nu en skön dag när maken kommer hem.Ha det gott rara du .Kraaam Rita ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...