lördag 18 juni 2011

Lite romantik

Godmorgon.


Var och plockade lite pioner hos syrran igår,dom flyter runt i mitt zinkbadkar nu,så romantiskt tycker jag.




Verktygslådan står nu inne i växthuset med blommor i.






Härlig murgröna.








Hängväxter.











Det växer så det knakar i mitt växthus,ska bli härligt att hämta in goda tomater där sen.













Ett hörn av min vildvuxna trädgård.
Det var lite från mig denna lördag.
Ha nu en fin helg.
Kramar i massor til er!!!
Ninni















9 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Åh, vad mysigt! Visst är det härligt med solvarma tomater :) Christina

Unknown sa...

Såååå otroligt vackert och romantiskt..:))
Därinne skulle man inte ha nåt emot att sitta och mysa...

Kram vännen och ha en härlig Lördag!!

Lisas torp sa...

Oj, Wow, vilken växthus du har och så fint du har gjort där! Så snyggt med stengolvet också....jag kan bara sucka hänfört!!!

Kul med besök av Carina, hon var ju hos mej förra sommaren...!:)
Ha en härlig helg!
Kram
Lisa

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilka mysiga bilder. Ett sådant fint växthus och zinkkar.
Ha en bra lördag.
Kram Camilla

Vardag och flärd sa...

Helt underbart växthus med zinkbadkar!
Kram Eva

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla romantiskt och vackert.Älskar Pioner.Ha en skön kväll rara vännen.Kraaam Rita ♥

Rosor och Spetsar sa...

Gud så mysigt det ser ut i ditt växthus, härligt med pionerna i badet
Kram
Annelie

Hammarsbacken sa...

Du har så fint i ditt växthus. Jag kommer gärna och hälsar på i stugan någon dag. Kram Sonja.

Madame Edith sa...

Vilka vackra bilder!!

Kram/M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...