torsdag 2 juni 2011

Är så ledsen

för att min man har åkt på en liten resa med jobbet,jag brukar inte känna så utan tycker det är rätt skönt att vara för mig själv ibland men den här gången känns det tungt och jag vet inte varför,det bra känns så himla tungt.

Ja iallafall så har jag letat fram en koppar kaffepanna
som har fått sig en omgång vit färg.Och sommarens vackra blomster fick komma ner i den.




Blev ju riktigt trevlig som vit.














En plåtburk har fått sig en omgång svart färg och en vacker bild ,helt perfekt som vas till blommorna eller som förvaring åt pennor mm i pysselrummet.










Den här enormt vackra buketten fick jag av min dotter på morsdag,så himla vacker och är lika fin en.

Många kramar från mig till er och tack för alla goa kommentarer,ni gör min dag!!!!!

Ninni.













8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Tråkigt att du känner dig ensam och ledsen - men han kommer ju hem igen! Hoppas du kan skingra ensamheten på bloggen. Du har gjort så fina saker och det var en god idé att måla kaffepannan. Tror jag tar efter för jag har en gammal kaffepanna som är anskrämlig.
Kram Eva

Hammarsbacken sa...

Underbara bilder som vanligt. Tråkigt att höra att du inte mår riktigt bra. Har du lust att träffas och snacka lite "skit"? Jag gör inget speciellt imorgon t e x. Vore kul. Kram Sonja.

Tinis vita hem sa...

Vilken fin idé att måla kopparpannan vit, den blev ursnygg! Kanske jag också borde måla min kopparpanna ..
Hoppas du hittar på något trevligt att göra som skulle pigga upp dig. Ha det så bra!
kram Tini

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Hej Ninni!

Förstår att det är jobbigt utan mannen din...brukar känna detsamma när han är iväg, jobbigt! Men han kommer tillbaka hem :)
Fina bilder, så härligt nu med alla fina sommarblommor! Hoppas det snart känns bättre:)
Stor kram
Therese

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Trist att höra att du känner dig nere... bra att du håller dig sysselsatt med inspirerande saker - det brukar hjälpa :)

Underbara bilder som piggar upp mig denna morgon!

Kram från Australien♥

Hammarsbacken sa...

Går det bra om jag kommer vid elva imorgon? Sonja.

Unknown sa...

vilka fina bilder, så somriga och fräscha!
trevligt veckoslut
susanne

Hammarsbacken sa...

Hej igen Ninni. Jag vaknade upp och mådde inte å bra idag. Ont i halsen och totalt orkeslös... Kanske kan vi ses någonting nästa vecka istället...
Ha det bra. Kram Sonja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...