måndag 29 juni 2009

Lampett

Halloj där
Hoppas ni inte flyter bort idag,för oj va det är varmt,nästan i varmaste laget.
Jag har iallafall målat om min spegel lampett som jag skrev om för ett tag sen,visste liksom inte hur jag skulle göra,men nu är det gjort och jag är jätte nöjd.

Har shabbat till den med ett slip papper,tro det eller ej men det är den första saken jag har shabbat till själv och oj va det var roligt o va fint det blev.




Har mitt fina love ord i trådarbete hänger på den ,som jag vann i en utlottning på HANNAS FORM o va jag är glad för det.
Kram på er
ninni



7 kommentarer:

StinasLoppis m.m sa...

Haqllo i värmen , ja nu steker solen verkligen -pust , lampetten blev ju jätte fin .Och härligt bord du hafe köpt som du visa i förra inlägget Kramisar/STINA

Nina sa...

Ja, varmt var ordet. Känner det när jag går ute med dagishundarna och mina egna hundar. Men evigt glad att det inte är kallt och vinter. Är ingen vintermänniska alls.

Fin lampett!

Cc sa...

Oj finns det kraft där trots värmen, vist kan du schabba. Å så fint månbord benen med hjulen var jättefina. Kram

Anki sa...

Tack söta du!
Du måste verkligen prova att göra klockor av hönsnät...så kul o lätt!
Jättefin lampett...visst blir det fint när man shabbar med slippapper!? & enkelt är det!
Såg månborden i förra inlägget...vilken tur du hade...dom är ju skitdyra annars!
Här blir det inte tätt mellan inläggen, men jag försöker hänga med hos er andra...det är ju sååå varmt så man knappt kan tänka, hihi...

Sköt nu om dig i värmen! Kram kram!

Snuttan sa...

Såå fint
och vilket underbart bord du har köpt nedan

Kram
Åsa

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så jätte vackert ju!!!

Varmaste dan här...phuuuuu!!!
~~Kram önskar Millan!!~~
Ha en finfin vecka!!~
~~♥~~

Kristall & Pynt sa...

Så fin lampetten blev.
Ha det gott
Kram Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...