onsdag 10 juni 2009

Hållare för toast

Hej på er
Men det är typiskt att det ska regna idag när det är skolavslutning,igår som det var så fint ute,ja ja inget att göra åt.
När lag var till Anne-Lie som har butiken Artus & Gerda så köpte jag det här fina toast stället av henne,jag har länge trånat efter det som dom har på jeanne d arc living men inte hittat det i någon butik,men så hittade jag det här,oj va jag blev glad köpte det direkt utan att tveka.



Den här fina stolen fyndade jag i går på loppis,föresten jag köpte två st och jag tänkte att dom ska få vara som dom är förutom sitsen som ska kläs om sen ska jag sy nya volangkjolar till dom så klart.


Här ser ni en skymt av det dom nya köksmöblerna som ska målas och kläs om,även dom ska få nya volangkjolar,kökssoffan som stod här tidigare har fått flyttat upp i glasverandan och även den ska målas,oj va mycket jag har att måla,men jag får ta det lungt och inte stressa iväg så mycket som jag har en tendens till att göra , först av allt ska väggarna i matsalen målas.



Kram på er o ha en go dag!!!
ninni




4 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

vilken härlig toasthållare! Och möblerna är ju jättefina! Här är det så där ömsom sol ömsom regn
Ha en bra dag
Kram/Åsa

Anki sa...

Åh, vilka jättefina möbler du fyndade *ler*, blir toppen bra!
& toasthållaren...Vill ha!!!!

Ha en fin regndag! Stor kram!

Kristall & Pynt sa...

Jättefina fynd, den där toasthållaren skulle jag oxå köpt.
Ha det gott
Kram Sofia

Lisa.L sa...

vilket gulligt litet ställ =) och den dära stolen va jätte fin !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...