torsdag 4 juni 2009

Award

Men har ni sett en till utmärkelse från klarafina i Norge,ja vad ska man säga det finns inte ord för vad man blir glad och framför allt rörd av alla dessa utmärkelser jag får,tusen och åter tusen tack till dig.
Jag har sakt det förut och säger det igen,det är så många bloggare där ute som inspirerar mig på ett eller annat sett,så jag skickar den än en gång vidare till alla härliga och goa bloggare där ute så ta till er detta nu och länka upp på era bloggar och skicka den vidare till någon ni tycker om men det är inget måste utan ni gör som ni har lust med.
Men kan ni tänka er jag fick en kommentar från Mexico i natt , oj va man blir förvånad när det kommer så långväga ifrån.
Återkommer med inlägg under dagen.
kram
ninni

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...