söndag 19 maj 2013

Hemma från stugan

 Hej på er
Då var vi hemma från 5 helt underbara dagar i stugan,hade gärna stannat kvar ett tag till,alla bilder kommer från stugan som jag visar idag.
Denna skopa från Kockums har jag fått av en god vän på jobbet,nu får den hänga som ljuslykta i köket.
 Har tryckt lite fint på en duk i gammalt hellinne.
 Denna härliga gamla samarin flaska fick jag av samma goa vän på jobbet.
 Samt en hel del flaskor med porslinskorkar på,så fint att ha lite vilda blommor i.


 Mitt klockbord som jag tok gillar.


Ja det var lite bilder från stugan denna härlig försommar.

Kollade ni på Robin i går i melodifestivalen? hua vad bra han är,gillar honom skarp,en mycket sympantisk kille med fötterna på jorden.

Och i kväll väntas WM final i hockey,då måste vi heja fram Sverige till guld,jag skriker och donderar när jag kollar på hockey så hundarna blir livrädd,iallafall några av dom,dom brukar då få gå upp på övervåningen och mysa,då är dom nöjda,vilken tokig matte dom har,men jag blir så exalterad när det är hockey.

Ha nu en fortsatt fin söndag och heja tre kronor!!!!!!!!!!!!


Kramar i massor


Ninni

2 kommentarer:

Tidevarf sa...

Otroligt mysigt och fint du verkar ha det där.

Hoppas du haft det superbra.
Kram
Anneli

G:a Affären sa...

Så fint du har det även i stugan Ninni, du kan konsten att göra det så personligt kring dig. Jag förstår att det gjort dig gott att få vara där.
Kramar
Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...