måndag 13 maj 2013

Önskar er en fin dag

Hej på er
Oj vad mycke det har varit dom senaste dagarna,jobba på Coop leverera valpar i omgångar till sina nya familjer, varit på dop,köpt ny bil,där i mellan städat efter hundarna,totalt 12 hundar om man räknar med valparna har jag haft här,så det är mycke jobb med det.idag jobbar jag på Coop till 14oo sen har jag tagit ut några semester dagar och blir ledig en vecka,gud så skönt det ska bli,känner mig sliten nu och behöver vila,så jag har stängt i min lilla butik även på onsdag men på lördag har jag åter öppet igen.


Stora varma kramar till er alla.

Ninni

2 kommentarer:

Tidevarf sa...

Hej,
Ja det kan nog vara skönt med lite vila nu, efter allt som du fixat med. Hoppas valparna fått fina hem.

Kramar
Anneli

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Så skönt för dej att få lite semester,
härligt!
Jag ser fram emot min semester efter misommar 4 veckor skall vi ha!
Sä sköööööööööönt!
Ha en fin dag!
Kramis Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...