fredag 10 maj 2013

Butiken stängd i morgon Lördag

 Hej på er
Imorgon lördag har jag stängt i butiken,vårat lilla barnbarn Viggo ska döpas,lill killen har blivit så stor,så därför har jag stäng i min lilla butik i morgon.
På bilden ser ni en bit av en gammal fåtölj jag köpte av goa Kathrine med bloggen fågel blå,jag har tagit bort tyget som satt på och ska klä om den i ett gammalt linne tyg,ni får se sen när den är klar.
 Gammalt linne har jag även på soffan uppe i glasverandan och massor av kuddar till.
Idag har jag jobbat hela dagen och är nyss hemkommen,ska bli skönt att softa i soffan i kväll,sen blir det som sagt var dop i morgon sen jobba hela helgen.


Kramar till er alla

Ninni



2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hoppas dopet går bra!!!
Önskar dej en trevlig helg!
Kram bia

Fågel Blå sa...

Åhh Ninni!
Du är snabb!
Skall bli spännande att se resultatet,
ha en fin Helg!
Kramar Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...