torsdag 23 maj 2013

En härlig ram

 Hej på er
Denna härliga ram har jag nyss köpt,så himla snygg!!
 Den är öppningsbar och jag har köpt den av min goa vän Anna -Lena som har den fina butiken Madame Nyberg i Valbo,det är härligt att kunna ha en fint samarbete och tipsa varandra,jag kommer ihåg när jag öppnade min butik för ett år sedan då kom Anna-Lena och många andra vänner med blommor och önskade mig lycka till,det kändes himla roligt.

I morgon ska jag visa mer av vackra smycken jag har fått hem,perfekt till morsdags present
Här ligger lilla saga med en av valparna och myser,i morgon flyttar denna lilla gobit till Sundsvall samtidigt kommer det en valp tillbaka som ska bo hos oss en vecka på grund av utlandsresa,ska bli mysigt.

Ja nä nu ska jag åka och handla lite,ska bjuda mina barn på en sallads tallrik idag.

Kramar i massor

1 kommentar:

Tidevarf sa...

Men så söt liten valp, så gudomlig.
Och vilken fin ram du hittat hos Madame Nyberg.

Slutligen så ***stort grattis*** till att de uppmärksammat dig i tidningen Isabellas. Det är du värd!

Soliga
Kramar
Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...