tisdag 29 januari 2013

Veckans erbjudande i butiken

 Hej på er
Här kommer veckans erbjudande i butiken,alla plädar 399.- ord pris 649,först ut denna härliga randiga i dova färger med spets band runt hela.
 En underbart fin pläd så även den med fast sydd spets på flera ställen.

 Här en i mild brun färg så underbart fin.


Nyaste numret från Jeanne d arc living finns nu i butiken och lika underbart fint som vanligt.
Bilderna hamnade fel av någon konstig anledning som jag inte förstår,när jag ladda upp dom så låg dom inte så här,mysko!!!


Jag skickar gärna plädar och tidningar om det är någon som vill.


Stora största kramen till er alla


Ninni

2 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän.
Härliga erbjudanden :)
Vet inte om jag frågat innan, men gör det så fall igen...
Tallrikshylla, har du nån sån :)
Kraaaaam
Jessica

Tidevarf sa...

Hej Ninni,
Hoppas allt är braaaa med dig. Spännande och få se lite av renoveringen från din sons hus på inlägget nedan.

Kramar
Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...