tisdag 22 januari 2013

Vårens blommor

 Hej på er
Visst är det härligt med alla vårblommar man kan ha inne nu medans man väntar på våren ute,tulpaner i vitt är en favorit,
 samt pärlhyasineter
 Dessa vackra strutar finns i butiken med choklad, mandlar och lavendel.
Jag bara tokälskar dessa fåglar som jag hittade i min sons gamla hus som dom nyligen har flyttat in i,fåglarna är utskurna i trä,visst är dom söta.


Nä nu ska jag städa huset,ja inte hela men övervåningen ska städas idag.

Stora kramen till er alla


Ninni

4 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän..
Visst är det väl underbart med alla vårblommor som kommer i butikerna :)
Mandlar och choklad.... Åhhh
Kram kram
Jessica

Fågel Blå sa...

Åhh så vackert!
Och pippina!
Så fina!
Ösnkar dej en fin ledig dag!
Kramar Kathrine

Meta sa...

Mmmmmmmm, choklad det gillar jag.Synd att vägen är lång till dig.
Ha en fin vecka.
Kram Meta

G:a Affären sa...

Härliga strutar med säkert lika härligt innehåll.
De fina fåglarna i trä blev jag också helförtjust i, så fina så!

Kramar
Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...