måndag 28 januari 2013

Kaos

 Godkväll
Det är riktig kaos i min sons hus,men oj va fint det kommer att bli när det bli klart,här ser ni spis hörnet växa fram.
 Min sons flickvän Mikaela målar taklisten i köket.
 Här står två snillen och spekulerar,fniss........... min man och min son.
 Köks skåpen på plats,köpt på blocket för endast 3000.- inkl spis,billigt!!!!!!!!!!!!
Blivande matsalen börjar ta form.

Ja då har ni fått se lite kaos.

Vi hörs i morgon,då kommer jag med veckans erbjudande från butiken.

Ha en fin kväll


Ninni

2 kommentarer:

G:a Affären sa...

Ja visst är det kaos, men det brukar det bli när ivern och reparationer kör igång. Så roligt ändå att du har din son med flickvän i närheten så att ni kan hjälpas åt. De får säkert ett fint kök med tanke på spishörnan och blocket är toppen!
Ha det gott!

Kramar
Cia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men så fint det kommer bli och vad duktiga dom är :)
Passar bra när dom ska inreda sen att mamma har en fin butik :)
Stor kram till dig!
Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...