onsdag 22 augusti 2012

Gysinge Centrum för byggnadsvård

 Godmorgon.
Var i helgen till Gysinge Centrum för byggnadsvård och kikade,härligt ställe med mycket vackra ting,här kommer lite bilder från butiken i Gysinge, man kan köra bil fast man har ont i vänster axel!!!!



Det blev iallafall en burk svart linolje färg som fick följa med hem,det är så mysigt att gå runt där och kika i alla gamla hus och lador med diverse gamla ting.


Ha nu en toppen fin dag.

Stor kram till er alla och jag vill påminna om att jag har öppet i butiken idag mellan 16-20oo


Varmt välkomna!!!!


Ninni

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hello!
Ja där har jag vart flera gånger,, så mysigt!
Ha det så fint
Kramar Kathrine

G:a Affären sa...

Ja den ingången och vad som finns innanför känner jag väl till. När jag åker dit för att köpa något ökar behovet enormt när jag väl är där...
Jag brukar avsluta med fika längre bort, ute i trädgården eller i en av lusthusen, mysigt.
Hoppas din axel är bättre!
Kramar
Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...