onsdag 29 augusti 2012

3 i en

 Hej hopp alla glada
Som ni kanske vet så säljer jag dessa helt underbart goda siraps flaskorna i min butik,det finns hallon,blåbär och karamell,så himla goda till t.ex. glass våfflor mm. men inte nog med det så passar ett kronljus perfekt när sirapen är slut och du får en vacker ljusstake.
 Jag älskar att ha ljus i glasflaskor av alla de slag.
och denna snygga ljusmanschett passar utmärkt till.alltså nästan som kinder överraskning fniss.................,gott,ljusstake och vackert mys.
 
 
Tack alla ni som besökte min butik i och förgyllde min kväll,ni är bäst.
 
Hoppas få hem finna kuddvar från 40 talet i hellinne denna vecka,gammalt fint tjockt linne med metallknappar,härligt med unika gamla ting.
 
 
Stor kram och ha en trevlig kväll.
 
 
Ninni

1 kommentar:

Ewa sa...

O de ser smarrigt ut!!! Måste få tillfälle o åka upp när du har öppet .....längtar!
Ha det gott
Kram
Ewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...