söndag 19 augusti 2012

Godmorgon söndag

 Här regnar det idag,men det gör inte så mycket för jag och min vän Anna ska åka till Gysinge Centrum för byggnadsvård idag,jag ska nämligen köpa svart linolje färg,alla våra dörrar ska bli svarta nu när huset blir vitt.

Underbara lavendel knippen har kommit hem till butiken,samt vita rådjurshorn och jag kan förtydliga att det är inte min mans troféer jag tagit utan dom här har jag köpt in till butiken,min mans troféer får jag inte röra,fniss...............

I morgon ska jag rönka min onda axel,ska bli skönt att se vad det är som är fel,det konstiga är att det är vänster sida som jag har så ont i,så det är så svårt att sova på nätterna,ibland sover jag bara ett par timmar och det hjälper inte ett dugg med med värktabletter,min läkare sa att ta 2 alvedon och 1 ipren 3 gånger om dagen och det har jag gjort men det hjälper inte ett dyft,är så jobbigt när man har ont.


Ha nu en toppen fin söndag.


Stor kram till er alla.

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer bli fint med svarta dörrar och vitt hus, roligt och åka till Gysinge också. Jobbigt och ha ont i axeln, kanske du fått en frozen shoulder. Flera på jobbet har haft det, verkar vanligt.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

House and Garden by Bia sa...

Hej Ninni!
Fint med lavendel, det doftar så gott.
Hoppas din axel blir bra snart...jag vet hur det är med att ha värk...
Kram Bia

Hanna sa...

Härlig söndag. Vackra strutar.
Kram
Hanna

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Så mycket vackert du visar, som alltid,
lavendel är så fint!
Hoppas du blir bra i din axel.
Kramar Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...