söndag 3 juni 2012

Plåtmärke från jeanne d arc living

 Godmorgon.
Dessa plåtmärken från jeanne d arc living tycker jag är så underbart fina,jag har satt en på en nyckel här hemma.finns i butiken hos mig.
Mitt zinkbadkar har fått flyttat upp på verandan och en plättar i luften står i tvålkoppen,älskar denna underbart fin blomma som är så dekorativ.

Hundarna och jag har varit på långpromenad i skogen nu på morgonen,det regnade för fullt men det är skönt att vara ute i regnet tycker jag,hundarna tycker också att det är så härligt att få springa fritt i skogen fast det regnar,det är hundliv det.



Vi var på dop igår,min underbart fina dotter med familj döpte minstingen Tindra.
Här ser vi tindra och prästen som tänt Tindras dopljus,så himla fint det var,Tindra var så nöjd under hela dopet och bara skrattade och tyckte det var underbart,go tjejen våran,man kan inte vara annant en stolt!!!!


Ha nu en underbart fin söndag.

Stor kram

Ninni


2 kommentarer:

Krusidull sa...

Javisst är det friskt i skogen vid regn, har oxå varit i min skog på morgonen... lyx att ha den möjligheten.
Kram
Krusidullan

Lavendel o Lantliv sa...

Åh va härligt att få gå på dop. Jag längtar att få komma ut till dig så fort allt har lagt sig lite så kommer jag
Ha de bra! Eva-Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...