måndag 18 juni 2012

Massor av blommor från trädgården

 Godmorgon.
Min semester börjar idag,tjoho!!!!!!!!!! å så skönt det ska bli att ta dagen som den kommer och bara vara.
 Massor av blommor plockade jag in till fotograferingen igår,det var Expressen leva och bo som var här och fotade.
Sen vill jag påminna om att jag har butiken öppen måndag tisdag och onsdag kväll mellan 16-20oo
Skafferiet i butiken är proppfullt av godsaker till midsommar festen
Midsommar dagen har jag stängt i butiken.
Så varmt välkomna!!!!


Ninni

2 kommentarer:

OlgaA sa...

Blommor är ju smycke som man aldrig tröttnar på!!

Jaha... Expressen?? Ska köpa den bilaga..Annars läser Härligt hemma :) När kommer din eller reportage om ditt hem?

Trevlig midsommar ;) /Olg@

G:a Affären sa...

Men så roligt att det blir reportage, jag är säker på att du visar ett väldigt personligt och fint hem. Roligt också om du får lite reklam för butiken samtidigt!
Kramar Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...