söndag 24 juni 2012

Tusen tack

 för alla goa midsommar hälsningar från er,vi har haft en underbart trevlig helg med nära och kära,här på bilden ser ni vackra Mikaela som väntar barn med min son Robert,så snart eller ja i November blir jag farmor.
 Vi har satt en båtmotor på en av bryggorna så vi var ut och fiskade o myste ute på sjön.


Många mysiga stunder blir det i denna hängmatta med en inrednings tidning så klart.

Jag är hemma på blixt visit och fixar lite så ha nu en trevlig fortsättning,jag åker hem och öppnar butiken på onsdag,så varmt välkomna då mellan 16-20oo

Stora kramen!!!

Ninni

2 kommentarer:

Hanna sa...

Så jätte fina bilder.
Kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder.Ja hängmattan hade jag ju inte sagt nej till .Bara så underbart men en ljuvlig inredningstidnin.Ha en fin dag .Kram Rita ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...