lördag 16 februari 2013

Skyltar på lampan

 Hej på er
En av dom snygga skyltarna jag fyndat har jag satt på en gammal lampa,har inte fått upp den en,det kan ta lite tid ibland då man behöver hjälp med el och så.
I nästa vecka kommer det nya varor till butiken,ska bli spännande och roligt med lite nytt,kanske man får lite ny energi av det,känns tungt just nu och vet inte riktigt varför,skulle helst vilja dra något gammalt över mig och försvinna ett tag,ja nej jag ska inte belasta er med det,man får ta nya tag och försöka se ljuset i livet.


Kramar i massor från mig till er.


Ninni

5 kommentarer:

Hajan sa...

vill bara önska en trevlig helg.

Hoppas på lte bättre väder i alla
fall.


kram/Hajan

Hajan sa...

vill bara önska en trevlig helg.

Hoppas på lte bättre väder i alla
fall.


kram/Hajan

G:a Affären sa...

Du är klurig du Ninni, skylten på lampan blev så snyggt!

Önskar att din energi återkommer snart och att du får en vilsam helg!

Kramar
Cia

Hanna sa...

söta skyltar.'Ha en fin dag!
Kram
Hanna

House and Garden by Bia sa...

Hoppas helgen varit bra ändå:)
Tycker veckorna går så himla fort...och nu börjar snart en ny!!
Ha en fin kväll!
Kramisar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...