torsdag 28 februari 2013

Ny lampskärm

Hej på er
Jag har en ny lampskärm i matrummet,det är inte jag liksom men kunde inte låta bli att köpa den,älskar den samtidigt så undrar jag varför jag köpte den,nöjd är jag iallafall men vet inte riktigt varför,det är liksom hatkärlek över den,fniss...................


Ja annars så är jag ledig idag och ska ta en riktigt soft vilo dag,ett varmt bad med badsalt och badolja blir det,kanske mina onda axlar kan blir lite bättre.

Största kramarna till er alla

Ninni

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihi, jag förstår närstan vad du menar. Den var superhäftig men lite annorlunda. Jag skulle nog inte heller kunna hålla mig

Ha en skön ledig dag och nu hoppas vi solen kommer

Kram Teres

G:a Affären sa...

Hatkärlek behöver vi ibland och lampan väcker onekligen känslor. Jag som har sådan respekt för elden tänkte först - åh, nej! Men nu när jag lugnat ner mig blir det - ja men, jo!

Du kanske skulle behöva massage för dina axlar, också.

Kramar
Cia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...