onsdag 10 augusti 2011

Tolix kopia

Jag fick hem min tolix kopia från reforma i Stockholm idag,riktigt nöjd är jag.

Tänkte jag skulle lägga upp en länk till dom men det går inte att komma in på deras hemsida idag,något konstigt är det,men annars så kan man söka på blocket så finns dom även där.




Tycker det är så snyggt med helt råa rostfria saker,den passar till allt och det är ju underbart,den kommer jag att ha bredvid soffbordet så småning om,jag ska måla om där och fixa lite.
Det var lite från mig idag,ha nu en toppen fin helg!!!
Kramar i massor!!
Ninni.






2 kommentarer:

Lavendel o Lantliv sa...

Jättesnygg! Det finns små pallar i olika storlekar som påminner om tolix och för inga pengar alls på City Gross om jag inte minns fel!
Längtar tills ni kommer!
Kram Eva-Lena

Puumuli sa...

En så fin stol som går utmärkt ihop med lampan vid fönstret!

Kram
Sari från Puumuli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...