fredag 5 augusti 2011

Gunnvald och köksö

Halloj på er.

Här fixas det och donas för fullt,lila Gunnvald killen står utan för på soffan och kikar på oss i köket när vi håller på och stökar.
En liten försmak av köks ön som vi har satt in,jag är himla nöjd med dom rostfria lådorna,stommar och lådfronter är köpt på Ikea,golvsockel och pärlsponts skivor på byggmax.



Vita pärlspontsskivor runt om,i början på nästa vecka ska bänkskivan gjutas i svart betong.





Bänk skivorna har jag målat 3 gånger med svart osmo hårdvax olja,sen ett varv till med ofärgad vaxolja.







Så himla nöjd,var riktigt trött på ek bänkskivorna.









Pall i industri stil.











Ja det var lite från mig för den här gången,nu blir det jobb för mig hela helgen så ha nu en underbart fin helg för er som är ledig.


Massor med kramar från mig till er.
Ninni












8 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Nämen åhhh så snyggt..vad du är duktig på att få till det..
Och lilla Gunvald..ge honom en nospuss från mig..
Kraaam Anette

Hanna sa...

Så jätte fint det blir.
Kram
Hanna

Sallys hus sa...

Men ååå så snyggt!
Nu blev jag ännu mer på att fixa till vårt eländiga kök. Vad snygga bänkskivorna blev! Vi har också ekbänkskivor...det där var ju ett bra tips. Jag har aldrig tänkt på att man kan vaxa dem i en annan färg...hmmm...nu börjar hjärnan snurra i 190.....;)
Å lille Gunvald...åå så söt han är!
sally skulle nog gärna pussas en stund med honom..;)
Kram o ha en trevlig jobbarhelg!
Katarina

EM sa...

Så snyggt och praktiskt med köks-ön. Visst är det nåt speciellt med svart och vitt. Så vilsamt. Älskar mitt sv/v kök.
kram elsamarianne

Lavendel o Lantliv sa...

Det där blir riktigt snyggt, blir det någon ugn i köks ön då a´la Per Morberg? så gubben blir nöjd?
Kram Eva-Lena

STENLYCKA sa...

Vill bara skicka dig en liten hälsning och säga att jag är så glad för att jag hittade till din underbara blogg. Ha en bra helg!
Varma kramar Raina

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Sååå snyggt!

Ha det så bra, trots jobb i helgen ;)

Kram från Australien♥

Mitt hvite hus sa...

så utrolig fint det blir... dette likte jeg veldig godt... og så søt Gunvald er..

god helg
*klemmer O=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...