söndag 14 augusti 2011

Lite nytt i stugan

Hej på er.

Nu är vi hemma från en underbart härlig helg i stugan,men god mat och trevligt sällskap,köpte även med mig nya påslakan,tyckte det kunde bli lite fint nu till hösten med brunt i sängen.
Har fått så fina skyltar av en go vän i gammal stil,coca-cola skyltarna är i plåt och jag tycker dom är så cola.



Skylten i närbild,så cool.






Plockade in några torra grässtrån.






Ett hjärta i grov ståltråd har jag hängt upp ovanför sängen.










Här en till cool coca-cola tavla i plåt.










Så här fint var det när vi satt ute igår kväll,mys på hög nivå enligt mig.


Ha nu en fortsatt fin söndagskväll.
Kramar i massor från mig till er.
Ninni














4 kommentarer:

Anneli sa...

Fina och stämmningsfulla foton du bjuder på!

Låter mysigt att vara på landet över en helg.

Ha en fin kväll,
kram Anneli.

Lisas torp sa...

Åh, så fint det är och vilken skön mysstämning i det hela!
Vacker kvällsbild!
Kram
Lisa

Lavendel o Lantliv sa...

Fint hjärta över sängen! Och härlig bild över sjön, jag förstår hur mysigt det var. Nu har jag hittat sidan som du pratade om, fina grejer där!
Kram, vi hörs!

Unknown sa...

va fint det blev i sovrummet!
så härliga färger till hösten =)
kram
susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...