fredag 15 januari 2010

Tulpanens dag


Godmorgon.
Det är vel ingen som har missat att det är tulpanens dag idag,då ska vi frossa i dessa underbara skönheter,eller hur!?
Ja här är det fullt ös med alla 7 valparna som springer runt i köket och busar,aj det var visst någon som bet mig i hälen.
Dom är så goa nu men oj va det är jobbigt,det är ett fasligt städande som ni kanske förstår,men lika underbart fantastiskt är det endå med dom små liven som är så goa.
Kram på er och ha en underbart fin dag.
ninni.

9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni åhhh vad fint med tulpaner....på denna tulpanens dag!!!!!
Förstår att det är fullt att göra med alla valparna, men ack så roligt också.
Hoppas du får en fin Dag!
Kram Kathrine!

Pillan sa...

Helt underbart med tulpaner och valpar. Har själv flatt och irlänsk setter. Tulpanens dag är verkligen värd att firas!

ha en härlig helg!

pillan

Ett Vitare Hem sa...

Ska köpa mig en bukett med tulpaner när jag åker och handlar sen, så himla vackra de är!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Sköna o Gröna Ting sa...

Käre nån..., bli biten i hälarna.., ajjjj?!?!?!?
Ja, jag kan väl tänka mig att det blir ett och annat bus och så kommer ju matte ivägen ibland.., med sina hälar:):)

Tulpanens dag, en underbar dag och det ger oss signaler om att vi närmar oss.., sakta men säkert mot våren.
Hoppas din helg blir skön Ninni och ta väl hand om dig.
Kram kram
Marianne

Unknown sa...

Oj, Tulpanens dag hade jag missat, men som tur är har jag några ljusrosa hemma som precis har börjat sloka lite lagom över vaskanten.
Ha en skön helg.
Camilla

Levindas Värld sa...

Mmm - vackert med tulpaner!! Men själv är jag på nåt vis för snål för att köpa snittblommor då de ju vissnar sen och det tycker jag är så trist...hihi!

Ja en loppis å butikstur vore ju jätteskoj!!! Vilken dag ska vi ta då tycker du?

Unknown sa...

Kommer in o önskar dig en trevlig helg! o ett bra hundliv :) Kram Lenita

pensjonat frua sa...

Så fint, og tenk tulipanenes dag i dag. Jeg har og tatt bilder av mine tulipaner og lagt ut i dag!

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei ninni :)

Prøver å titte innom alle på min bloggroll i dag.
Så nydelige tulipaner. Jeg fikk også hvite tulipaner i dag, men visste ikke at det var tulipanens dag, hehe.
Så moro med små valper ;) De er sikkert fantastisk vakre!

Ha en fin helg, og kos deg masse.
Klemmer fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...