torsdag 26 november 2009

Vilda ljusstakar

Godmorgon
Mina ljusstakar i fönstret har fått en vild dekoration av lummer och kottar.

Jag tycker bäst om att dekorera med det skogen och naturen ger,det ger ett lugnt intryck på något vis.
Ja nu är det full fart här med det sista inför julmarknaden på lördag,å så roligt det ska bli och min man krister har fixat så jag får tak över huvudet ifall det kommer lite regn.

Ha nu en trevlig dag!!
Själv ska jag jobba till 13oo sen ska jag fortsätta med alla förberedelser.

ninni


5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så fint det ble Ninni...
jeg er også glad i hva skogen kan by på...


ha en fin dag...
klem kerstin

LantlivsAnette sa...

Gomorron därborta !!
Åhhh så fint du pyntar...och vad roligt med en Julmarknad !! Den stjärnan du visade i förra inlägget, en sån har jag också..jag tycker den är sååå fin o gammeldags..
Ha en fin dag
Kraaam Anette

Interiörboden sa...

Hej Ninni!!

Åh, så fint det var med lite "vilda" ljusstakar :)
Det var jätte fint!
Jag älskar lummer, men jag kommer inte ihåg vart jag plockade det förrra året, så nu hittar jag inget :(
Får se om jag lyckas finna det igen!

Ha en jätte bra dag!
Kram Sandra/ Interiörboden

Ewa sa...

Hej,
men såå fint det blev med lummer runt ljusen!Spännande o se ditt bord på lördag...vi kommer "bara" med sånt man kan stoppa i munnen!!
Ha det gott
Kram
Ewa

Anonym sa...

Jag tror dessvärre lummer är fridlyst,(rätta mig om jag har fel) så det är nog inte så bra att alltid plocka vad skogen ger, då kanske vi tar död på vissa arter i stället, nej jag är inte alltid så här tråkig och präktig men vår natur vill jag gärna värna om./ anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...