måndag 9 november 2009

Hyacinter och firande

Hej
Min man fyller nämligen 45 år idag så det firar vi så smått bara,ingen av oss är nått för stora kalas så vi nöjer oss med dom närmaste.
Jag kunde inte låta bli att köpa hem några vita hyacinter,dom är i knopp en så länge,jag tycker att man kan frossa i dessa underbara blommor som inte alls är så dyra.

Jag kommer att byta ut dom eftersom dom har blommat ut enda fram till jul.
En vit amaryllis har jag köpt på mig också.
Kram på er o ha en sjön eftermiddag.

ninni




6 kommentarer:

Heidi-anitha sa...

Takk for så koselige hilsninger på bloggen:0) Foresten er din header helt utrolig vakker! De gamle urskivene er helt vakre!

Gratulerer med mannen, og kos dere med feiringen:0)

Klemmer Heidi-anitha

Fågel Blå sa...

Godkväll!
Vilken underbar plantering du gjort,jättefin kruka, jag skulle vilja ha nåt liknande!
Hoppas ni får en mysig kväll!
Kram Kathrine!

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja jag tänkte också köpa på mig ett par vita redan nu.

Fint i terrinen!

Kram Viveka

Vitaboet sa...

Åh jag blir oxå sugen på å köpa hem några små sötingar, tror bestämt jag ska göra det. Så vackert du hade gjort med dina.

Önska er en fin kväll med födelsedagskalas.
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej, Ninni!

Grattis till din make hipp, hipp hurra! Mitt äldsta barnbarnsbarn fyller 4 år i dag.

Så fint arrangemang du gjort i den vackra krukan.

Önskar er en fin mysig kväll!

Kram Renate

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅÅhhhh jag blir så sugen att köpa hem lite vita sötisar.vad underbart vackert du har gjort.Ha en fin kväll med födelsedags maken.Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...